Mihály András

Ph.D.
tudományos munkatárs, kutató
Cím
1111 Budapest, Kende u. 13-17.
Szobaszám
K 429
E-mail
mihaly.andras@sztaki.hun-ren.hu
Telefon
+36 1 279 6221

Bemutatkozás

Mihály András a Járműdinamika és Irányítás Kutatócsoport tudományos munkatársa, 2015 óta dolgozik az MTA Számítástechnikai és Automatizálási Kutatóintézetben. Főbb kutatási területei: integrált járműirányítás, agymotoros járműirányítás, vezetői modellezés, adaptív sebességszabályozás, aktív és félaktív futómű szabályozás, oszlopban és csoportban haladó járművek együttes irányítása.

Beosztás

  • tudományos munkatárs SZTAKI Rendszer- és Irányításelméleti Kutató Laboratórium 2023-
  • tudományos segédmunkatárs MTA SZTAKI Rendszer- és Irányításelméleti Kutató Laboratórium 2015-2022
  • tudományos segédmunkatárs MTA-TKI  BME „Irányítástechnikai” c. kutatócsoport 2015-2017
  • tudományos segédmunkatárs BME Közlekedésmérnöki Kar, Közlekedés- és Járműirányítási Tanszék 2013-2014
  • doktorandusz BME Közlekedésmérnöki Kar, Közlekedés- és Járműirányítási Tanszék 2010-2013

Végzettség

  • Ph.D. (közlekedéstudományok), Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, 2022.
  • MSc, okleveles közlekedésmérnök, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (2008).

Kutatási területek

  • Integrált járműirányítás
  • Rekonfiguráló, energiaoptimális, hibatűrő agymotoros járműirányítás
  • Vezetői modellezés
  • Adaptív sebességszabályozásű
  • Aktív és félaktív futómű szabályozás
  • Oszlopban és csoportban haladó járművek együttes irányítása
  • Megerősítéses tanulás alapú irányítások

Oktatási tevékenység

  • Irányításelmélet 
  • Járműirányítás I-II.
  • Diszkrét irányítások tervezése 
  • Programozás C- és Matlab nyelven

Válogatott projektek

  • SEPPAC (2015-2017)
    A SEPPAC projekt (Részlegesen automatizált járműplatform biztonsági és gazdaságossági funkciókkal) célja  egy gazdaságos üzemeltetést, biztonságos működést, a vezetői és üzemeltetői igények, valamint egyes járműrendszer gyártói követelmények figyelembevételét megvalósító, optimális sebességprofil szerint működő járműirányítási rendszer tervezése és prototípus formájában történő realizálása.

Publikációs adatbázisok

Magyar Tudományos Művek Tára

Kiemelt publikációk

További publikációk